Say what?! Waiting (1)



Ik wil al een hele tijd weer tekstjes schrijven voor mijn blog, maar het komt er maar niet van... ‘t Is nog steeds wat zoeken naar het evenwicht werk- huishouden - kinderen. Maar nu denk ik de oplossing gevonden te hebben. Tijdens mijn ‘me-time’ heen en terug naar school, kan ik perfect korte tekstjes voor mijn blog schrijven. Zo houd ik herinneringen bij voor mezelf en zo deel ik ons leven met familie, vrienden en kennissen.


Momenteel sta ik de meisjes op te wachten nabij de schoolpoort. Net vóór de poort sta ik in de felle zon. Zo grauw als het eerder vandaag was, zo warm en zonnig is het nu. De schaduw doet me deugd in m’n kleedje met lange mouwen. 🙄


De meisjes kregen elk een uur waarop ze de school mogen binnengaan en mogen verlaten. Zo komt Eloïse om 16.10 naar buiten en Léonie om 16.20.

Ze zullen in hun nopjes zijn, want ik beloofde hen om op vrijdag bij zonnig weer een ijsje te kopen. Vlakbij de school hebben ze er bij Dino’s heel lekkere. 


De maatregelen die de school oplegde omtrent COVID zijn vrij strikt. Heel wat ouders - niet zo zeer de kinderen, maar de ouders! -  klagen erover. Zo moeten ze de hele dag een mondmasker op en mogen ze niks meenemen van school naar huis en omgekeerd (met uitzondering van een healthy snack en fles water). Ondertussen mogen ze tijdens de turnles en de speelplaats het masker wel afzetten. Ook moeten we in een schrift bijhouden wat ze ‘s avonds hebben gelezen. Eerder mocht de leerkracht dit niet aanraden, maar nu zou het toch mogen mits het toepassen van strikte ontsmettingsmaatregelen.


Onze girls maken er geen drama van, ze doen wat hen gevraagd wordt. En dat slaat eigenlijk op alles wat van Eloïse en Léonie gevraagd wordt. Tot nu toe doen ze het voorbeeldig!


Tot de volgende!

Lisa

Reacties

  1. jullie doen het supergoed, doe het maar eens in tijd van corona met je man, en drie kleine kinderen de reis voor lang, naar Barcelona maken, kindjes laten aanpassen aan alles en nog wat, zelf alles nog uitzoeken, hey, wat een geweldige meid ben jij! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Hoe is 't daar nog?

Say what?! Already 1 month in BCN!

Say what?! Rock & roll in 2021!